2015. március 10., kedd

NAPI ÉTREND

Napi étrend
Szabály akkor és annyit eszel amennyit kívánsz és amikor éhes vagy!
Az éhséget ne keverd össze a szomjúsággal :)


REGGELI vagy VACSORA

- rántotta    (szalonna, vagy karikázott virsli, kolbász, hagyma)
- kolbász, főtt császár, tarja  (mint húsvétkor)
- virsli, majonézzel  (5 tojássárga habverővel felverni bele csepegtetve a paleo olajat, ha kész mustár só bors, citrom fűszerek és összekeverni)
-debreceni, szafaládé
-májas zsír (villával, nem kenyérrel/ jól van majd írok zsemle receptet hozzá)

ezek mellé zöldség hagyma, paprika, paradicsom (tudom, hogy nem paleo de ha nem vagy beteg és az elmúlt 40 évben is ettél akkor szerintem semmi gond vele, mondjuk télen a narancssárga paradicsom az gáz attól még, hogy piros neccharisnyában van)
saláta, kaliforniai paprika, uborka (nálunk a csigák is ezen élnek)


EBÉD:

mindenféle hús sütve, főzve,
cukkini rántva
rántva    na ez speciális

A húst beleforgatom bio vegetába (olyat szoktam venni ami nem a sótól nehéz) és utána tojásba és ezt rakom a forró zsírba.
Kedves Gabi nagyi szezámmag lisztbe forgatta Karácsonykor és nagyon finom volt.
Nekem keserű lett mert nem volt friss a szezámmaglisztem!!!!

Mindehhez  párolt zöldség köret, friss zöldség, sült zeller a hasáb burgonya helyett.

Jön a nyár és a kedvencünk nem hiszed el de a tökfőzelék (recept később), spenót

Milánói - speciális tésztával - kapható bióboltban.

Székelykáposzta (tejföl nélkül :(

Rengeteg szuper recept van az interneten, aki szeret főzni annak kreatív kihívás is egyben.
Van pár barátom aki látván rajtam a változást elkezdte átformálni az étrendjét és jóval ügyesebb mint én, de legalább az inspirációt és a löketet én adtam.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése