2015. március 16., hétfő

Day 7 tökfőzelék

A mindenki által utált tökfőzelék új értelmet nyert nálunk

Szerinted akárhányszor csináltam eddig mindig 5 csillagot adott rá a fiam!!!!!!
Még a nyári táborba is vitte magával lefagyasztva, én sem hiszem el...

Sajnos csak nyáron tudjuk készíteni.

A piacon veszek 1 kg gyalult tököt, adnak hozzá csomagolva kaprot !

Elkészítés:
A tököt belerakom egy műanyag edénybe és megsózom, hogy levet engedjen, leöntöm és picit leöblítem.
1-2 fej hagymát apróra vágok, zsírban megdinsztelem, rakok hozzá 1 zöldpaprikát, rádobom a kaprot (én leszedem a száráról és a darabkákat belerakom.
 (ha nem szereted megenni akkor egyben és ki leget venni ha kész a főzelék)

Bele megy a tök, kevergetem és amikor úgy összeesett akkor készen is van.
Nem kell bele semmi sűrítés,  isteni.
rakok hozzá 1 zöldpaprikát



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése