2015. március 9., hétfő

DAY 0 életmód EDD MAGAD SOVÁNYRA

DAY 0 életmód EDD MAGAD SOVÁNYRA

Benne vagyunk jócskán a húsvét előtti böjt időszakában.
A legegyszerűbb amit meg tudunk tenni, persze nem is olyan egyszerű, ha nincs komoly motivációnk tudom. 
De tedd meg MAGADÉRT az sokkal nehezebb mint másért, de sokkal többet is ad lelkileg. 
A jutalom nem marad el 3 hét hosszú idő.

Feladat: 
holnaptól 21 napon keresztül 

ne egyél semmi édeset NO cukor !!!! NO csoki!!! NO sütike!!!  

Ne ijedj meg ha megpusztulsz a hiánytól, elvonási tüneteid vannak akkor lehet helyettesíteni olyan édesítőszerrel  aminek a glikémiás indexe 0 vagy alacsony ( xukor xillit, eritrit).
De ha kibírod akkor 1 hét után már sokkal könnyebb.
A glikémiás index fontos, hogy a vércukorszint minél kevésbé ingadozzon.
Ha nagyon elszánt vagy és fogyni akarsz biztos lehetsz benne, ha azonnal radikálisan elhagyod azokat az élelmiszereket amit megadok 3 hét alatt több méretet tudsz fogyni. 
Tapasztalatból írom én másfél hónap alatt fogytam 18 kg-t.





Segítek ha kell személyesen.
Segítek receptekkel linkekkel.
Mozgás is jár hozzá.
Bőrápolás.
Erőt tudok adni hozzá és 
személyre szabott segítséget is, mert nem vagyunk egyformák, de az elhatározás a tiéd, ha én meg tudtam csinálni (évekig próbálkoztam mindennel, semmi más nem segített) neked is menni fog, biztos vagyok benne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése