2015. március 10., kedd

21 NAPOS TAVASZI SELEJTEZÉS

A tavaszi nagytakarítás jegyében KÍVÜL is rendet rakunk:

Azok a dolgok amire hónapokig rá sem nézel, ki sem nyitod, fel sem veszed évekig, azok nem szolgálnak téged, menniük kell vagy legalábbis érdemes átgondolni...

Nincs idő rá, hogy kiselejtezd vagy csak nincs szíved megválni tőle, jó lesz még valamire?
Lelke mélyén mindenki szereti a rendet. Én például úgy vagyok a ruhákkal, hogy tudom annak idején amikor megvettem akkor sokba került és nincs szívem kidobni.
Elhatároztam, hogy januártól megválok azoktól a dolgainktól amire nincs szükségem (nagyon sok olyan ruhám van amiből kifogytam, persze minden régi darabom megvan
hiszen gyűjtögető vagyok, mégis van közte olyan ami már nem tetszik egyáltalán.
Na ezektől akarok megszabadulni.
Csináltam is egy facebook oldalt, hogy eladom őket de még csak meg sem osztottam.
Erről beszéltem amikor azt írtam nektek, hogy jön az ötlet de a kivitelezés elmarad.
Talán együtt könnyebb lesz!!!!!

Szóval tegyünk rendet a lakásban és esetleg ha kertes házban laksz akkor már + napok kellenek a ház körül is.

Első körben bent:
A terv a következő, esetleg csinálhatnánk before-after , előtte-utána fotókat is.

 1. nap: számítógép asztal - íróasztal
 2. nap: fürdőszobai szekrény/polc
 3. nap: mosogató alatti szekrény
 4. nap: fehérneműs/ zoknis fiókok
 5. nap: hűtőszekrény és fagyasztó
 6. nap: gardrób/pólós szekrény
 7. nap: gyógyszeres doboz/szekrény/fiók

2 hét
 8. nap: rendetlen (teleszórt- jó lesz még valamire ) fiók
 9. nap: fürdőszoba/mosóhelység
10. nap: konyha evőeszközös, edényes fiók polc
11. nap: fűszeres, teás, tésztás stb. polc
12. nap: ágynemű tároló
13. nap: műanyag edények a konyhában  csak könyörtelenül
14. nap: speiz

3. hét
15. nap: könyvespolc, rajzok fotók
16. nap: ruhás szekrény
17. nap: cipők
18. nap: számlák/ iratok rendezése
19. nap: ha van gyerek - játékok
20. nap : polcokon a kacatok selejtezése
21. nap: kihagytam valamit?

Naponta írok ezekről, pár sort, hogy hogyan képzelem el!
HAJRÁ!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése